Brändiuudistus

MITÄ TEIMME
Aasian-hankintoihin erikoistunut Nikolai Sourcing otti meihin yhteyttä, koska brändi kaipasi päivitystä digiaikaan.

Perusteellisen taustahaastattelun jälkeen muotoilimme Nikolai Sourcingille uudet pääviestit ja pääcopyt, jotka tuovat esiin yrityksen kilpailuedut. Tämän työn pohjalta loimme Nikolai Sourcingille kokonaan uuden ilmeen ja logon, joka heijastaa sen vahvaa asemaa ja osaamista Aasian-kaupassa.

Uusi ilme jalkautettiin nettisivuille, joiden rautalangan suunnittelimme palvelemaan mahdollisimman hyvin Nikolai Sourcingin asiakkaita. Suunnittelimme nettisivujen visuaalisen ilmeen ja määrittelimme värit, typografian sekä kuvalinjan. Loimme myös Nikolai Sourcingille uuden ilmeen mukaiset powerpoint-pohjat, lomakkeiston ja käyntikortit.
PALVELUMME
Pääviestit, copywriting, visuaalinen identiteetti, logosuunnittelu, kuvatuotanto, henkilöstökuvaukset, verkkosivujen suunnittelu, ilmejalkautukset
Näin onnistuimme
"Kun olemme näyttäneet uutta ilmettä asiakkaillemme, on ensimmäinen sana usein ollut raikas. Se kertoo meille siitä, että työssä on onnistuttu: juuri tätä toivoimme ilmeeltä. Sisällöllisesti brändiuudistus nosti esiin hukkaamamme vahvuudet, kuten ainutlaatuisen liiketoimintamallimme. Olemme tyytyväisiä Gutin kokonaisvaltaiseen palveluun." –Rauli Ratasvuori, commercial director / Nikolai Sourcing