OC Parocin vastuullisuusviestinnän kumppanuus
Lähtökohta
Fortune 500 -listattuun Owens Corning -konserniin kuuluva Paroc on eristämisen johtava asiantuntija. Se valmistaa paloturvallisia ja kestäviä eristeitä, jotka parantavat rakennusten energiatehokkuutta ja vähentävät lämmitykseen ja viilennykseen tarvittavan energian määrää.
OC Paroc tekee kunnianhimoista ja pitkäjänteistä vastuullisuustyötä ja on valinnut meidät kumppanikseen Euroopan vastuullisuusviestintään. Yhteistyömme on jatkunut vuodesta 2020.
OC Paroc tekee kunnianhimoista ja pitkäjänteistä vastuullisuustyötä ja on valinnut meidät kumppanikseen Euroopan vastuullisuusviestintään. Yhteistyömme on jatkunut vuodesta 2020.
Mitä teemme
Olemme OC Parocin vastuullisuusviestinnän kumppani, joten suunnittelemme ja toteutamme konsepteja, kampanjoita, tekstisisältöjä, videoita, infografiikkaa, someviestintää ja kuvituksia, jotka tukevat OC Parocin vastuullisuusviestintästrategiaa. Olemme myös suunnitelleet vastuullisuusviestinnälle visuaalisen ilmeen, joka tukee OC Parocin brändi-ilmettä. Kaikki vastuullisuusviestinnän materiaalit tehdään niin, että Parocin henkilökunnan on mahdollisimman helppo hyödyntää niitä sekä viestinnässä, markkinoinnissa että myynnissä.
Viime aikoina olemme muun muassa suunnitelleet ja toteuttaneet sisältöpaketin energiaremontin hyödyistä, kirkastaneet Reinventing Hällekis -viestintäkonseptin ja päivittäneet vastuullisuusviestinnän ilmeen. Olemme tiiviissä yhteydessä asiakkaaseen ja autamme sekä proaktiivisessa että reaktiivisessa vastuullisuusviestinnässä. Tuotamme materiaalit pääasiassa englanniksi.
Vastuullisuusviestinnän lisäksi olemme luoneet useita markkinointikonsepteja uusille tuotelanseerauksille (muun muassa PAROC® Trio).
Viime aikoina olemme muun muassa suunnitelleet ja toteuttaneet sisältöpaketin energiaremontin hyödyistä, kirkastaneet Reinventing Hällekis -viestintäkonseptin ja päivittäneet vastuullisuusviestinnän ilmeen. Olemme tiiviissä yhteydessä asiakkaaseen ja autamme sekä proaktiivisessa että reaktiivisessa vastuullisuusviestinnässä. Tuotamme materiaalit pääasiassa englanniksi.
Vastuullisuusviestinnän lisäksi olemme luoneet useita markkinointikonsepteja uusille tuotelanseerauksille (muun muassa PAROC® Trio).
Oivallus
Mitä haastavampia ja teknisempiä asiat ovat, sitä tärkeämpää on poimia oleellinen ja löytää visuaaliset keinot, joilla olennainen erottuu.
Palvelumme
Strategia, vastuullisuusviestintä, pääviestit, visuaalinen suunnittelu, sisällöntuotanto, taittotyö, videotuotanto, konseptointi, mainonta