Uuni brändityö
Lähtökohta
Karkkilassa vanhassa Högforsin tehtaassa sijaitseva boutique-sauna ja juhlatila UUNI pyysi meitä uudistamaan visuaalisen ilmeensä vastaamaan paikan ainutlaatuista henkeä.
Mitä teimme
Veimme UUNIn sadunomaisen tunnelman luomiimme visuaaliseen ilmeeseen, logoon, kuvakonseptiin sekä moniin jalkautuksiin tarjouspohjasta etiketteihin. Ilmeen keskiössä on nautinto, aisti-ilot. Kaikki se mistä UUNI – ja täydellisen hedonistinen päivä – on tehty.
Asiakkaan sanoin
”Pienenä yrityksenä satsaus kattavaan konseptin luomiseen oli suuri, mutta jälkeenpäin täysin sen arvoista. Yritykseni ilme näyttää nyt todella hyvältä ja arvokkaalta. Erityisesti olin fiiliksissä, kuinka hyvin Gut sai kiinni omasta pohjimmaisesta visiostani ja toteutti sen kuin ajatuksen voimalla. Yllätyin, kuinka perusteellisesti Gut halusi yritykseeni tutustua ja esitti rohkeita uusia näkökulmia brändiin. Suosittelelisin ja rohkaisisin muitakin pieniä alussa olevia yrityksiä satsaamaan alkuvaiheessa visuaaliseen ilmeeseen Gutin kanssa. Sen jälkeen on mutkattomampaa keskittyä olennaiseen ja olla ylpeä, kuinka hyvältä oman yrityksen brändi näyttää.”
– Juulia Jokinen, UUNI yrittäjä
– Juulia Jokinen, UUNI yrittäjä
Yhteistyössä
Juulia Jokinen, Kuvat Chris-Tomas Konieczny