Dali Dali

Työn lähtökohdat

Niina Dalin lähestyi meitä unelmien toimeksiannon kanssa: hän halusi luoda uuden kansainvälisen modernin muotibrändin, joka yhdistää sporttisuutta, leikkisyyttä ja mystiikkaa, ammentaa vuosituhannen vaihteen estetiikasta, ja jossa ekologisuus ja vastuullisuus ovat luontevasti osana brändin DNA:ta.

Mitä teimme

Lähdimme metsästämään brändin ydintä workshopin ja Niinan syvähaastattelujen kautta. Hahmotimme kilpailukenttää ja brändin uniikkeja myyntivaltteja tehtävien avulla. Niinalla oli tarkka visio brändistä ja sen visuaalisesta maailmasta, ja yhteistyössä löysimme ytimen, josta kaikki kumpuaa sekä loimme strategian ja visuaalisen ilmeen, joka tukee ydintä.
Dali Dali lanseerattiin huhtikuussa 2023. Meillä oli kunnia tehdä visuaalisen identiteetin, logon, brändistrategian, bränditarinan, pääviestien ja kiteytysten lisäksi myös ensimmäiset brändi- ja mallistokuvat. Niina uskomattomana monitaiturina loi brändiohjeistuksemme pohjalta brändille nettisivun ja -kaupan. Olemme ylpeitä ja iloisia antoisasta yhteistyöstä.

Asiakkaan sanoin

”Brändiprosessi sujui koordinoidusti ja ammattitaidolla. Yhteistyössä ilahdutti keskusteluyhteys, lämmin auttamisen halu toivottuun lopputulokseen ja varma ammattimainen ote. Yhteistyön lopputuloksena saatiin visiosta jalostettua upea ja erottuva brändi. Logosta, viestinnällisestä perustasta ja mallistokuvista tuli upeat ja kansainväliset. Suosittelen Gut Studion ihanan lempeää ja asiakasläheistä otetta, sekä ammattimaista ja kansainvälistä otetta brändi- ja viestintätöihin.”

Yhteistyössä

Niina Dalin, kuvaaja Lina Jelanski, MUAH Siiri Hämäläinen