Wildfin-brändityö

Lähtökohdat

Wildfin on palkittu digitaaliseen luontokokemukseen erikoistunut dokumenttiyhtiö, joka halusi päivittää brändiään vastaamaan modernin viestinnän tarpeita.

Mitä teimme

Brändiprosessi alkoi yhteisellä workshopilla, jossa kartoitettiin Wildfinin pääviestejä, ydinsanomaa ja vahvuuksia sekä visuaalista maailmaa. Workshopin löydösten perusteella loimme Wildfinille viestinnän hierarkian, pääviestit eri kohderyhmille sekä sloganin. Suunnittelimme visuaalisen ilmeen, jonka kantava ajatus on luonnon ja ihmisen suhde ja peilautumisen konsepti. Uudistimme Wildfinin logon, ja tunnusomaisen symbolin, jossa tämä brändin ydin kiteytyy visuaalisessa muodossa. Valitsimme Wildfinille pohjoista luontoa kuvastavan väripaletin ja typografian. Lisäksi loimme kuvakerronnan konseptit sekä esityspohjan.

Yhteistyössä

Wildfin, Petteri Saario, Antti Saario, Tiina Saario, Sari Orkomies. Kuvat ja webdesign Wildfin.