Frantsila Salvation!

Työn lähtökohdat
Asiakkaamme Frantsila uudisti legendaarisen salvojen tuotekategoriansa ja halusi luoda sen ympärille suuren huomioarvon kampanjan. Samalla lanseerattiin uutuustuote, Teepuusalva.
Mitä teimme
Loimme yhdessä Frantsilan Art Directorin Miisa Soinin kanssa Salvation!-kampanjan luovan idean ja teimme sen sisällöt kaikkiin kanaviin aina printistä someen, Kuukausiliitteestä Tiktokiin. Mediatoimisto NØRR3 suunnitteli kanavakokonaisuuden tarkoilla kohdennuksilla.
Tulokset
Kampanjan aikana verkkokaupan myydyimmäksi tuotteeksi nousi kampanjan uutuustuote Teepuusalva. Kampanja keräsi myös paljon huomiota ja Frantsila pääsi sitä kautta puhumaan itselleen tärkeistä arvoista: luonnon ja ihmisyyden moninaisuudesta ja rakkaudellisuudesta. Salvation!-mainos palkittiin myös Aikakausmedian kuukauden parhaana mainoksena.
Yhteistyössä
Miisa Soini / Frantsila, NØRR3, As You Are Agency, Kuvat Sanna Lehto / As You Are agency